Básně z mininotýsku 2019

28.01.2020

Zápisky z mininotýsku I.

1. Zkusím psát tímto fixem,
abych mohla fetovat alkohol.

2. Tak nic,
fix prosáknul,
tak 
žak,
vole.
___________________________________________________


3. Mám celkem 42 bloků
na kresby, 
půlka je tak nějak plná.

4. Můj spolužák si strkal do prdele rohlík.
Říkal - příprava.

5. Ještě než zapojím playstation,
namaluju 20 pláten a napíšu román,
páč potom...

6. Tomuhle říkáš malý deníček?
Já mám ještě menší.

Zápisky z mininotýsku II.

1. Mám božskou novou kytaru
a božské nové mozoly na prstech,
stav osvícení.

2. Když chceš hrát "Yesterday",
musíš přeladit kytaru.
No, tak to nebudu riskovat.

3. Tuší někdy výrobci bloků,
co se odehrává na jejich stránkách?

4. Hromadná doprava mi připomíná,
co nemám ráda na lidstvu.

5. Žil byl Ježíš.
Umřel, ožil, odcestoval na jinou planetu,
protože Země je přeceňovaná.

6. Tak jo, stojí za to psát.
Aspoň pro mě,
když už teda čtu.

Zápisky z mininotýsku III.

1. Soused: Evičko, zašla bys mi do obchodu?
Já (v 7 letech): Ne.

2. Oheň praská
jako švy tvého břicha
během Vánoc.

3. I don't feel guilty,
I'm just scared
that I'm gonna be punnished.

4. Ve dřevě malířského stojanu
jsem objevila lemura.

5. Myšlenka je jako sůl,
jsem asi přesolená.

6. Dnes je krásný den.
Jsem tak nějak šťastná.

Zápisky z mininotýsku IV.

1. Hrála jsem RDR2 online,
projíždím na koni a vidím dalšího hráče.
Začal na mě střílet. Ujela jsem. Rozmyslela si to.
Vrátila se a udělala z něj cedník. 
Ten parchant mě pak nahlásil a na mou hlavu vypsali odměnu.
Online už nehraju....

2. Mám tolik nových ponožek,
že bych nejradši chodila bez bot,
aby je každý viděl.

3. Nesnáším, když je Nugeta tuhá
a Peperminty měkké!

4. Řidič mi dovezl obrazy z výstavy.
Ptá se, jestli bych ho nenamalovala.
"Jo." Říkám.
"A co akt?" říká.
Poté, co viděl můj výraz, rychle změnil téma.

5. Bloček mých zkratkovitých myšlenek
se blíží ke konci.
Potřebuju další (Bloček Deluxe)

6. Poslední stránka toho deníčku musí stát za to!


© 2023 Ei /www.eiart.cz/ všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky