Básně z mininotesu 2018

12.05.2018

Milenec / 2018

Miluju mnoho věcí,
proto jsem milující člověk,
doslova milenec.



Myšlenka / 2018

Myšlenka je jako pták,
Jako hejno dravců 
S krvavými pařáty 
V černém mraku.

Když mluví o snech,
Myslí vize,
Já míním sny spavé,
V hluboké noci 
Do topícího se rána.

EMO-ce / 2018

Začalo pršet,
lana vody tlučou do hlíny.
Tichounce vrčet,
sliny vztekliny.

Jméno / 2018

Neříkej mé jméno v tom chladném tvaru,
Studí to.

Tvoje řeč mi vykradla mysl,
Ještě jedna věta
a budu jako před zrozením.

Zápisky z mininotýsku / 2018

1. Tohle je pro Kena,
Nebo spíš Action-mana.
Ken neumí číst...

2. Cítím lehkost,
Poněvadž se nenutím 
K intelektuálnímu projevu.

3. Co je to "Vogo"?
Jsem to já a ty,
Když jsme v patřičném úžasu.

4. Kdyby slunce mělo erekci,
Teda erupci
(tupci)

5. Metatronova krychle
Rychle 
Načrtnutá
Jen ztěžka.

Zápisky z mininotýsku II. / 2018

1. Tak nějak počítám s tím,
Že tohle jako někdo čte...

2. Dnes dvě hodiny nejel net,
Tak jsem napsala dvě povídky
A udělala pár kreseb.

3. Já mám tolik triček,
Že každé ráno vzdychám bezmocí,
Které si vybrat.

4. Chci mít příkop s krokodýlem,
Střílny, padací most
A ozubenou poštovní schránku.

5. Slovo "brečet" je moc tvrdé,
Cynické...
Slovo "plakat" je moc sladké,
Dětinské...
Tak co mám, sakra, říct?

Zápisky z mininotýsku III. /2018

1. Píšu kreslopisem,
Jedno co, hlavně že to vypadá
Neuroticky.

2. Mám spálený krk,
Jako dělníci na stavbách,
Oujé...

3. Bože, já se začnu asi zase modlit,
Nebo co...

4. Už měsíc mi posílají jednu knížku,
Mám pocit, že je naskladněná
Někde na Jupiteru.

5. Měla jsem vizi skvělých kreseb
Na žlutém papíře,
Provedení mě provedlo
Proudem vzteku. 

6. Má lenost překračuje hranice Zenu.

Zápisky z mininotýsku IV. / 2018

1.  Cool je rozdělovat 
Slo
Va
Jak 
Ču
Rák
Na poz
Ván
Ky
Výs
Tav

2. Nepodléhám módě,
Ale, sakra, 
Všichni vypadají jak já!

3. Jsme závislí na netu,
Úplně všichni.

4. Když mi někdo volá na mobil,
Tak přemýšlím, zdali to vzít.

5. Potřebuju nahatýho modela,
Ale nechci, aby to byl úchyl.

© 2023 Ei /www.eiart.cz/ všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky